Nystart

Mitt allra första blogginlägg och min första natt i Luleå, som Lulebo.

Att komma hit idag grävde fram så otroligt många blandade känslor. Igår kväll hemma i Mörsil var det inte lätt att somna och under dagens resa på 8 timmar har energin hållit i sig och jag har bara varit så otroligt glad och förväntansfull. Väl framme i Luleå knöt det sig istället i magen och glädjen blev till förvirring och nervositet. Efter att jag senare hade kramat om min pappa som hjälpt mig med flytten och vände hemåt igen och jag blev själv kvar bland mina flyttkartonger så släppte allt. Med tårar rinnande ned längs kinderna satt jag på sängen i min nya lägenhet med ett fånigt men lyckligt leende. Det här är helt underbart.

Efter en sommar som varit allt annat än vad jag hoppades på och förväntade mig så känns någonting äntligen lite rätt. Det här är min välbehövliga nystart. Och det känns som att det börjar just nu, här i Luleå.

2 thoughts on “Nystart

  1. Välkommen till Norrbotten A-C! Jag finns i Piteå 5 mil bort så hör av dig om du behöver hjälp med något. Jag menar det verkligen.
    Vad ska du göra i Luleå?
    Kram Marika

    Gilla

Kommentera

