Sveriges mysfarbror

Ett kort inlägg om en person som har absolut ingenting att göra med varken skidskytte, yoga eller växtbaserad kost … Ernst Kirchsteiger! Det finns en risk att jag nu tappar alla manliga läsare av den här bloggen men den risken är värd att ta.

Jag tror att jag under sommaren som varit lyckats höja min mentala ålder med några år då jag följt hans program Sommar med Ernst otroligt disciplinerat. Jag menar, jag kan omöjligt vara ensam om att vara mer eller mindre såld på den sommarserien?! Lättsammare, mysigare och mer feel-good får man ju leta efter. Det skulle möjligtvis vara om programmet hette Sommar med Ernst och Maria Montazami då.

Förutom hans fina program så har han även alldeles egendesignade produkter för bl.a kök, badrum och trädgård. Alla dessa egendesignade produkter är sånt som jag skulle kunna tänka mig att inreda ett framtida hem med och har nu snöat in lite extra mycket på koppar och skålar som är prydda med några av Ernst alla härliga (och ibland lite konstiga) citat.

På snapchat känns det ibland som att 90% av alla bilder jag tar är på vår hund Rambo (ber om ursäkt för det), men på senare tid så har det smugit sig in några Ernst-bilder som de här nedanför. Jag är lite lillgammal ibland, men kan inte rå för det..

Mer Ernst åt folket!

Ernst

Kommentera

