Min sommar

På måndag börjar plugget på LTU ”på allvar” för min del och sommaren som varit har på samma sätt som nästan alla tidigare somrar har den gått otroligt fort. Jag nämnde någonstans i mitt allra första blogginlägg att jag haft en mindre bra sommar och syftade då på att det bara hann gå knappt en månad innan jag fick planera om stora delar av min sommar, ställa in den kommande tävlingssäsongen totalt och istället börja förbereda mig fysiskt men framförallt mentalt inför operation och 1 år av rehabilitering. Att fatta det beslutet om operation och att ladda om tog extremt mycket energi och motivation från mig och även om stora delar av sommaren har varit allt annat än bra så finns det ju trots allt några ljusglimtar och roliga minnen. Jag tänkte leverera lite av en bildbomb här nedan och dela med mig av några av de saker som gjort min sommar lite finare och i långa loppet uthärdlig. Vi börjar helt enkelt från början med studenten och en alldeles underbar resa till Corfu med min syster Erica, de två bästa delarna innan saker och ting gick som det inte riktigt skulle.

Studenten

Studenten, så galet härliga minnen

2016-06-14 10.02.41

Bara någon dag efter studenten åkte jag och Erica till Corfu (Grekland) där vi spenderade en vecka tillsammans med en massa sol och återhämtning. Radar upp fler bilder här nedan!

Corfu 2

Corfu 1

Corfu 3

Corfu 4

Bröllis

I början av augusti var det bröllop nere i Kungsör hos min mamma och (hennes numera man!) Fredrik. Hur trevligt, mysigt, fint och gråtmilt som helst. Lite synd att jag bara hade den här oskarpa bilden från min telefon att visa av det vackra brudparet men bättre än ingenting.

Snapchat-8542514650432206217

Sist (och kanske minst) så har jag passat på och hängt en hel del med den här lilla grabben innan flytten upp till Luleå

Kommentera

