1 september

Äntligen har det skiftat om till höst! Det är något med denna årstid som jag uppskattar så mycket och under våren och sommaren händer det ofta att jag längtar lite efter just hösten. Jag vet att det finns många som inte håller med mig om att det är en härlig årstid utan istället lätt blir lite låg på energi och det är något jag faktiskt inte riktigt kan förstå. Förutom storslagna färger och mysiga raggsockar så symboliserar hösten för mig även saker som uppstart, ambitioner och drömmar. Det är något särskilt med att gå tillbaka till det strukturerade och fortsätta med att bygga vidare på studier, jobb eller annan sysselsättning. Det känns som om det är under hösten som saker börja hända och det är en årstid som kan ge lite extra motivation och inspiration. Jag gillar det skarpt.

1 september

Alla fina kvällar i Luleå tar liksom inte slut

One thought on “1 september

Kommentera

