Min yogaberättelse på alltomyoga.se

Man skulle kunna säga att det varit lugnt och stilla här några veckor nu. Jag har varit lite på resande fot, haft en hel del studier och även valt att vara mer bortkopplad. För det behöver vi alla ibland, att få stänga av lite och fokusera på färre saker. Förra veckan var jag som mest bortkopplad för då var jag och min syster på Kap Verde och ön Boa Vista. Det kommer ett saftigt semesterinlägg om det lite senare med bilder och allt sånt roligt. Just nu tänkte jag bara dela med mig av något som hände precis innan den resan. Jag skrev en kort text på en härlig liten hemsida som heter Allt om yoga. Texten handlar egentligen i stora drag om min resa genom yogans värld, vad yogan har betytt för mig och min relation till den idag. Ja, ni kan ju helt enkelt läsa själva om det låter intressant. —> KLICK! Kan samtidigt tipsa om att det finns otroligt mycket annat också att läsa om, namnet på hemsidan är passande för det är nog ungefär allt om yoga som går att hitta där.

Jag kan ju dela med mig av en sandig och solig semesterbild redan nu också tar vi resten senare. Namasté och trevlig helg!

20170302_150152

 

Kommentera

