Fredagslistan

Inspirerad av Sofia Ståhl (PT-Fia), riktigt så här kreativ vet jag inte om jag är själv..

Veckans höjdpunkt
Solklart träningspasset på skidor som jag avnjöt på eftermiddagen idag. Värme, sol och en väldigt glad jag. Ungefär så här glad:
20170505_173804

Veckans sämsta
Att vårvärmen innebär att skidsäsongen väldigt snart är slut. Eftersom jag kunde börja åka skidor senare på vintern och inte i särskilt stora mängder så känner jag att jag hemskt gärna skulle vilja åka skidor i någon månad till.
20170505_172924
Veckans fina och värdefulla
Veckan har varit lite tjorvig och vissa saker har inte riktigt fallit på plats som jag velat. Jag blir på lite dåligt humör när det går ut över min träning men jobbigast är det nog när det går ut över tid som jag planerat spendera på yogamattan. Igår gick saker tack och lov som planerat så jag kunde delta i en yinyoga-klass på I AM YOGA och det var helt fantastiskt. Under denna klass fick jag som så många gånger förut svar på vad jag behöver allra mest när jag är i lite mental eller fysisk obalans: yoga.

Veckans känsla
Längtan. Jag längtar efter flera olika saker nu: att bli färdig med sista plugget inför sommaren, yogaresan som bara är 2 veckor bort och massvis med sommarträning med allt vad det innebär.
20170421_111305

Veckans mat
Tortillapizza. Perfekt för människor som mig som tycker att det är en hel vetenskap att göra en egen pizzabotten och ogillar färdiga. Snabbt går det också och att variera är ju inga problem.
2017-04-24 13.09.52

Just nu
Är jag allmänt nöjd och lättad över att det är helg. Grey’s Anatomy följt av sömn.

I helgen
Hoppas jag att snön och skidspåren orkar hålla ut så att jag får njuta något pass till av det. Lite studier i form av rapportskrivande ska det bli i kombination med att spendera tid med vänner och njuta av vårvädret. Ungefär så. Trevlig helg!

 

Kommentera

